Přejít k obsahu Přejít k hlavnímu menu

Lekce

Alena Lazecká

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
16:35, 55 min
16:35, 55 min
16:35, 55 min
16:35, 55 min
Cvičení na BOSU přináší spoustu výhod. Jednou z nejdůležitějších je, že dokážete procvičit důležité hluboké svaly, které jsou potřeba ke správnému držení těla. Systém BOSU je určený především pro správné držení těla, ale je vhodný také na redukci tuku a zlepšení fyzické kondice.

Alena Lazecká

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
16:35, 55 min
16:35, 55 min
Cvičení na BOSU přináší spoustu výhod. Jednou z nejdůležitějších je, že dokážete procvičit důležité hluboké svaly, které jsou potřeba ke správnému držení těla. Systém BOSU je určený především pro správné držení těla, ale je vhodný také na redukci tuku a zlepšení fyzické kondice.

Alena Klimková

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
18:35, 55 min
18:35, 55 min
Dynamické cvičení (jednoduchá choreografie) s balančními pomůckami : bosu, fitbally, overbally + náčiním (činky, gumové pásy, tyče, expandery) na zpevnění celého těla.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
17:10, 55 min
17:00, 75 min
18:20, 55 min
17:10, 55 min
17:00, 75 min
18:20, 55 min
Lekce vhodná pro každého bez ohledu na věk, kondici, váhu. 45 min jízdy na kole - většinou střední úrovně, aerobní zátěž zaměřená na spalování tuku, ale také silový a intervalový trénink zaměřený na budování vytrvalosti a síly na úrovni 65-85% tepové frekvence.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
18:45, 55 min
18:45, 55 min
Komplexní intervalové cvičení s využitím jak pomůcek, tak vlastní váhy. Ideální pro rozvoj fyzické kondice, posílení celého těla a redukce váhy. Trénink na stanovištích vhodný pro muže i ženy všech výkonnostních úrovní.

Nikola Kvítková

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
17:40, 55 min
17:40, 55 min
Lekce určená jen pro ženy, zaměřená na procvičení problémových partií.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
16:25, 55 min
19:40, 55 min
17:30, 55 min
16:25, 55 min
19:40, 55 min
17:30, 55 min
Jedna z nejstarších lekcí u nás vůbec pod vedením stejného trenéra. Kruhový trénink v časovém intervalu. Použití všech dostupných pomůcek jako TRX, kettlebelly, činky, bosu a další. Hodně posilování, trochu cardia.

Vojtěch Vlček

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
18:35, 55 min
18:35, 55 min
Náročný trénink pokaždé jinak, jednou kruhový trénink, někdy dělají všichni to stejné. Do poslední chvíle nevíte co na Vás Vojta "vytáhne". Vždy však procvičíte celé tělo.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
17:30, 55 min
17:40, 55 min
17:30, 55 min
17:40, 55 min
High-Intensity Interval Training – vysoce intenzivní intervalový trénink je účinný nástroj k podpoře kardiovaskulárního systému a redukce váhy. Během lekce se střídají intervaly s maximální intenzitou zatížení a intervaly odpočinku. Díky HIIT se vaše kondice dostane na úplně jinou úroveň. Není vhodné pro začátečníky.

Nikola Kvítková

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
18:35, 55 min
18:35, 55 min
Trénink zaměřený na zvýšení fyzické kondice, posilování převážně s vlastním tělem ve vyšší intenzitě a tepové frekvenci.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
16:25, 55 min
18:45, 55 min
18:45, 55 min
16:25, 55 min
18:45, 55 min
18:45, 55 min
Cardio lekce na trampolínkách plná zábavy a efektivního zlepšování kondičky, spalování tuků

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
18:35, 55 min
7:00, 55 min
17:30, 55 min
18:35, 55 min
7:00, 55 min
17:30, 55 min
Komplexní intervalové cvičení s využitím jak pomůcek, tak vlastní váhy. Ideální pro rozvoj fyzické kondice a posílení celého těla. Trénink na stanovištích vhodný pro muže i ženy všech výkonostních úrovní.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
8:00, 75 min
8:00, 75 min
Master spin je intenzivní hodina zaměřena na spalování tuků, posílení kardiovaskulárního systému a procvičení celého těla.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
18:20, 70 min
17:10, 55 min
18:20, 55 min
18:20, 70 min
17:10, 55 min
18:20, 55 min
18:20, 70 min
17:10, 55 min
18:20, 55 min
18:20, 70 min
17:10, 55 min
18:20, 55 min
Power spinning je intenzivní hodina zaměřena na spalování tuků, posílení kardiovaskulárního systému a procvičení celého těla.

Vojtěch Vlček

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
7:00, 55 min
7:00, 55 min
7:00, 55 min
7:00, 55 min
Ranní "probuzeníčko" ve formě kruhového tréninku v časovém intervalu. Použití všech dostupných pomůcek jako TRX, kettlebelly, činky, bosu a další. Hodně posilování, trochu cardia.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
17:10, 55 min
17:10, 55 min
Rock spin je intenzivní hodina zaměřena na spalování tuků, posílení kardiovaskulárního systému a procvičení celého těla v rytmu rockové hudby.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
18:45, 55 min
7:00, 55 min
7:00, 55 min
16:25, 55 min
18:45, 55 min
7:00, 55 min
7:00, 55 min
16:25, 55 min
Velmi populární intervalové cvičení ve formě 20x10 sec po osmi sériích. Procvičení celého těla se všemi možnými pomůckami.

Tento týden

Dnes Zítra 17. 4. 18. 4. 19. 4. 20. 4. 21. 4. 22. 4. 23. 4. 24. 4. 25. 4. 26. 4. 27. 4. 28. 4.
17:40, 55 min
18:35, 55 min
17:40, 55 min
18:35, 55 min
TRX-závěsný systém je jednou z nejoblíbenějších pomůcek a pomůže vám se cítit silnější, obratnější, hbitější. Během lekce je využívána vlastní váha těla a intenzita je přizpůsobena dle vašich potřeb. TRX vás potká tam kde jste a posune o kus dále. S TRX můžeme provádět cviky na celkové posílení těla, výbušnost, mobilitu i cviky na protažení.